چمپیونزلیگ؛ اینسینیه: اولین گلم در لیگ قهرمانان فوق العاده بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - لورنتزو اینسینیه پس از به ثمر رساندن گلش در برابر بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفت که این گل فوق العاده بود.

این ستاره جوان متولد ناپل موفق شد با یک ضربه آزاد استادانه دروازه دورتموند را برای بار دوم فرو ریزد، تا در پایان ناپولی با نتیجه 2-1 پیروز میدان لقب گیرد.

اینسینیه به Sky Sport Italia گفت: "این فوق العاده است که اولین گلم در لیگ قهرمانان در مقابل یک تیم بزرگ و در استادیوم سن پائولو به ثمر می رسد. من از به ثمر رساندن این گل واقعا خوشحالم، اما بیشتر از آن به خاطر پیروزی تیم که سبب می شود با روحیه ای فوق العاده به مصاف میلان برویم، خوشحالم."

انتظار نمی رفت که اینسینیه از ابتدا به میدان برود، اما چند دقیقه قبل از بازی جانشین گوران پاندف در ترکیب اصلی تیم شد.

وی ادامه داد: "ما همه تا آخرین لحظه آماده ایم. مربی تصمیم می گیرد که چه بازیکنی در بازی به میدان رود و مطمئنم حتی اگر گوران پاندف نیز به جای من بازی می کرد، او وظایفش را به نحو احسن انجام می داد."

اینسینیه در فصل گذشته به طور مرتب توسط والتر ماتزاری بر روی نیمکت تیم می نشست و ماتزاری می گفت که او آماده نیست، ولی اکنون به یک مهره کلیدی در ناپولی و تیم ملی ایتالیا تبدیل شده است.

اینسینیه افزود: "من احساس می کنم بنیتز در مقایسه با ماتزاری ایمان بیشتری به من دارد. من از لحاظ فیزیکی در شکل خوبی قرار دارم و به عنوان یک مهاجم وظیفه دارم به ئفاع تیم نیز کمک کنم و ما همه بابت انجام وظایفمان خوشحال هستیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:57 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 30745
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1